AAB Afdeling 81
Din bolig » Dørbrikker, nøgler og dørtelefon

Dørbrikker, nøgler og dørtelefon

Afdelingens indvendige døre er udstyret med systemnøgler. Hvert lejemål har 3 dørbrikker og minimum 3 systemnøgler ved indflytning (se punkt 16.02, C.16.1, C.16.3 og C.16.4 i /Vedligeholdelsesstandard). Systemnøglerne kan bruges til lejemålets hoveddør, postkasse, kælderrum, samt portlågerne og ejendomsskuret. Dørbrikkerne bruges ved ejendommens yderdøre. Opgangene er udstyret med dørtelefoner. Vejledning til betjening af dørtelefonen fra lejemålet kan findes under Beboervejledninger (se også Forebyggelse af indbrud).

 

Bestilling af ekstra nøgler og dørbrikker

Hvis du ønsker ekstra nøgler eller dørbrikker, skal de bestilles hos afdelingen. Beboere afholder selv udgiften til ekstra nøgler (pris 2023 er ca. 450 kr. pr. stk. ved bestilling af 1 stk. nøgle) og dørbrikker (pris 2023 100 kr. pr. stk.). Bestilling kan foretages med underskrift på bestillingsblanket i træffetiden eller ved bestilling på mail, som beskrevet nedenfor (alle oplysningerne står på din lejekontrakt). Udgiften til ekstra nøgler og dørbrikker skal forudbetales til afdelingen og du modtager instruktioner om mulige betalingsformer, som svar på din bestilling.
 

Bestilling af ekstra nøgler

Send afdelingen en særskilt mail (afd81@aab.dk) som indeholder:
  • Navn på juridisk lejer (fremgår af lejekontrakten).
  • Adresse.
  • Lejemålsnummer.
  • Telefonnummer.
  • Nøglenummeret på din nøgle. Nøglenummeret står på bagsiden af nøglens hoved (nederste linje).
  • Antal nøgler du ønsker at bestille.
 

Bestilling af ekstra dørbrikker

Send afdelingen (afd81@aab.dk) en særskilt mail som indeholder:
  • Navn på juridisk lejer.
  • Adresse.
  • Lejemålsnummer.
  • Antal dørbrikker du ønsker at bestille.
  • ID-nummer på eventuelle bortkomne dørbrikker, så afdelingen kan spærre dem hurtigst muligt.

 
Mødekalender
AAB Afdeling 81 | Nøddebogade 2-4 | 2200 København | afd81@aab.dk