| | Dørbrikker, nøgler og dørtelefon
|
Afdelingens døre er udstyret med systemnøgler. Den enkelte lejlighed har minimum 3 nøgler med systemnøglenummer, samt 3 dørbrikker. Systemnøglerne kan bruges til egen hoveddør, postkasse, kælderrum, samt portene og ejendomsskuret. Dørbrikkerne bruges ved hoveddørene og ved kælderdørene. Opgangene er udstyret med dørtelefoner. Vejledning til betjening af dørtelefonen fra lejlighederne kan findes under Beboervejledninger, se også Forebyggelse af indbrud.
Bestilling af ekstra nøgler og dørbrikker
Hvis du ønsker ekstra nøgler eller dørbrikker, kan disse bestilles hos afdelingsbestyrelsen. Man afholder selv udgiften til de ekstra nøgler (pris 2022 er ca. 350 kr. pr. stk. ved bestilling af 1 stk. nøgle) og dørbrikker (pris 2022 100 kr. pr. stk.). Bestilling kan foretages med underskrift på bestillingsblanket i bestyrelsens træffetid eller ved rekvirering via mail, som beskrevet nedenfor.
Udgiften til ekstra nøgler og dørbrikker opkræves efterfølgende over din huslejeindbetaling.
Bestilling af ekstra nøgler
Send afdelingsbestyrelsen en særskilt mail (afd81@aab.dk) som indeholder
- Navn på juridisk lejer (fremgår af lejekontrakten).
- Adresse.
- Telefonnummer.
- Nøglenummeret på din nøgle. Nøglenummeret står på bagsiden af nøglens hoved (nederste linje).
- Antal nøgler du ønsker at bestille.
Bestilling af ekstra dørbrikker
Send afdelingsbestyrelsen (afd81@aab.dk) en særskilt mail som indeholder
- Navn på juridisk lejer.
- Adresse.
- Lejemålsnummer.
- Antal dørbrikker du ønsker at bestille.
Alle oplysningerne står på din lejekontrakt. Lejemålsnummeret står i øverste højre hjørne på forsiden af lejekontrakten (1-81-XX-XX). |
|
| | |
|
|
|