AAB Afdeling 81
Service » Beboerservice

Beboerservice

Afdelingen har ingen vicevært, men der ydes selvfølgelig beboerservice via eksterne håndværkere.
 

Hvis du har behov for akut hjælp

Hvis du har behov for akut hjælp, så se akutnumrene til håndværkerne på Akutlisten. Akutlisten hænger også på opslagstavlerne i opgangene. 


Ved ikke-akutte skader

Ved ikke-akutte skader skal du henvende dig til afdelingsbestyrelsen. Vi sørger for, at der bliver rekvireret håndværkere, hvis der er brug for det.
 

Udfald på forsyning (el, vand eller varme):

Hvis du oplever udfald på el, vand eller varme, så tjek først om der allerede er registreret et nedbrud i afdelingens område på forsyningsvirksomhedens hjemmeside:

Udfald på kabel-TV og internet:

Bemærk, at fejl på kabel-TV og internet skal meldes direkte til hhv. Yousee og ParkNet, se Kabel-TV & Internet.
 

Du kan kontakte afdelingsbestyrelsen på følgende måder:

Mail:   afd81@aab.dk
Det er lettest for os at behandle din henvendelse, hvis du sender os en mail. Husk at skrive dit navn, adresse og dit telefonnummer i mailen, så vi eller afdelingens leverandører kan komme i kontakt med dig.

Ekspeditionstider:
Vi behandler din henvendelse så hurtigt som muligt, men du skal være forberedt på at visse typer sager prioriteres højere end andre og at ekspeditionstiden derfor vil variere. Haste-sager, f.eks. nedbrud på hvidevarer, behandles inden for tre hverdage og mens alle andre sager som udgangspunkt behandles inden for 14 kalenderdage, medmindre afdelingens regler har fastsat andre tidsfrister. Tidsfristen regnes først fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget alle oplysninger fra dig for at sagen kan behandles (navn, adresse, telefonnummer samt tilstrækkeligt med information om sagen).


Træffetid: den 1. torsdag i hver måned (ikke helligdage og juli måned) kl. 19:30 – 20:00
Mulighed for personlig henvendelse den 1. torsdag i hver måned (ikke helligdage og juli måned) kl. 19:30 – 20:00 på ejendomskontoret, Nøddebogade 2, kælderen. Se Kalender for flere detaljer.

www.aab81.dk: Orientér dig døgnet rundt på afdelingens hjemmeside
Afdelingen bliver administreret i henhold til afdelingens gældende regler såsom husorden, vedligeholdelsesstandard og lokalt råderetskatalog. Du kan finde råd og vejledning, samt få svar på meget ved at bruge afdelingens hjemmeside.
 

Postkassen:
Postkassen (Nøddebogade 2, st) benyttes primært ved indsamling af kvitteringer, tilmeldinger o.lign samt post fra eksterne og tømmes derfor sporadisk. Vi foretrækker derfor at du bruger email, hvis du skal i kontakt med os. Bemærk at nøgler kun kan afleveres til træffetiden.
Mødekalender
AAB Afdeling 81 | Nøddebogade 2-4 | 2200 København | afd81@aab.dk